Corvettevänner......

Arbetade hela dagen med att slipa bort gammal färg från skåpet jag hämtade hos pappa. Det kommer nog bli riktigt fint :-)
Slipade från halv åtta till tre i solen, med hörselkåpor, andningsmask och i bikini  i solen. Stog vid vägen så det var många som titta på denna tokiga varelse. Fatta hur man ser ut !!!!!! En tjej i bikini, höselkåpor och andningsmask och leker med en stor slipmaskin.............Teletubbles, släng dig i vägen!!!!

Vid tre var mina händer och armar och jag helt slut. Tog mig en dusch och sen körde jag ut Corvetten. Väntade in Maria, för idag blir det räff med Corvettevännerna och middag i Skanssundet. Har stressat så mycket med allt som ska göras så när jag kom fram till Skanssundet fick jag en chock!!!!! Bilen är SMUTSIG!!! Jag har totalt glömt bort att det var lite blött på vägbanan i lördags då jag åkte till Norrtälje på Amerikan Car Show. Både smuts och gräs............men när jag sen kollade in Jerkas bil hade inte han heller tvätta sin, inte pappa heller och orförande hade också smutsig bil. Det känndes bra, alltså inte bara jag som har semester och glömmer en del saker. Bättre att åka med smutsig bil än inte alls.

I helgen blir den nog ren igen, det ska regna MYCKET och vi som ska ut och åka på bilträff.

Ja i Skanssundet blev det en härlig Toast Skanssunet och en glass innan kvällen vände åter hemmåt.



Jag var iaf där............smutsig bil.









..........och en katt bland hermelinerna!!!!





Min C4:a är så fin !!!!!





Maria och min ¨lilla¨mamma...........1:a & 3:e generationen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0