Full fart i ottan....

Han inte blogga i morse............hade satt på tevatten och fick samtidigt för mig att klistar på ett nytt klubbmärke på transporten. När jag är på väg ut till bilen så står pappa utanför garaget. Klockan var inte sju och han var HÄR !!!! Vilken toppen-pappa...........kommer ut till mig för att hjälpa mig mecka bil. Jag klistrade upp märket på bilen.......



Katten låg och sov som Prinsessan på ärten ;-)



jag mår så bra NU !!!! För just idag är jag stark, för just idag mår jag bra.............

Igår löptränade jag och det gick så otroligt bra, har trimmat igång kroppen och sätter snart nya rekord............



Igår städade jag hela dagen med rast och avbrott för att hälsa på Micke och hjälpa honom att flytta en folkrace bil. Kul att prata med Rickard en kille som precis har köpt en Cheva 38:a coupe........mycket ballt :-)  Den skulle man kommit ver och köpt.........killen akutsålde denför att flytta till Thailand. Micke målade om sin folkracebil till vit, han hade köpt en till som han ska tävla med när jag kör Barkaby i augusti.

Ha det bra och sov gott, ska upp tidigt ochblogga i morgonbitti och dra ut i garaget............det är semester...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0