garaget och Lissma.....



Inte speciellt kvinnligt, men så får det vara. Jag får så ont av att dra nagelborsten på nagelbanden ----AJ AJ ! Ska ändå arbeta vidare på torsdag och jag var där igår oxå. Inga stora jobb igår, var i garaget och bara småfixade. Putsade upp cromelister m.m.

Sen drog jag till Lissma, var så åtroligt sugen på att se R´s nya bil och den var riktigt fin.



Jag var där riktigt tidigt.............minikaravan på tre Corvetter från Tungelsta till Lissma, två C5:or och jag med min C4:a. Så jävla härligt att gasa på !!!!!











................JAG var där, syns eller hur ?????





Vilka baklycktor !!!!! Alla bilar har ju sin charm säger en del  ;-)



Lila - snyggt !! Var och tittade på en lila C3:a, med sidepipes innan jag köpte Svarten.

Igår var min älskade pappa hos Corvette Sweden och beställde alla saker till värmepaketet, han ville det....har lika tokigt intresse som jag att få klart Svarten. Det märks att det är min pappa, kan bevisa det på många sätt utan massa blodprover.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0