hotet - regnet



Solsängen i regnet...............inget solande idag. Dropparna bara faller och visst ska de göra det hela helgen...........regna alltså !!!!! Var ute och löpträna i regnet på morgonen och sen var jag och handlade lite saker. Handlade lite priser till en lottdragning, hittade kläder på rean. Gjorde inte mycket förrän Maria kom hem med sin tvätt. Tvättade bilen och tvättade fem tvättmaskiner till henne.



Hade keps på mig när jag löptränade idag, fungerar som vindrutetorkare.........man ser bättre :-)

Pratade med en kopis som åkte på att byta startmotor, de hade varit på bilmöte med tema ¨Toppless¨(gällande bilar, dvs cab) hans polare hade hoppats på lite annat ;-)

Gör man inget i helgen kan man alltid åka på en sväng inåt landet i regnet och kolla på bilar.



I kväll ska jag köra bilbanerace...........tävling för de som ännu har lite barnasinne kvar. Tur att man har det !!! Då får det regna, men i morgon vill jag ha sol!!!!!



Nu kan jag inte skriva mera för att åskan mullrar kring huset. Jag måste koppla ur internet, ha en bra helg alla mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0