inte P-vakt..........

Stog inte och arbetade som P-vakt men som badvakt åt barnen som badade. En härlig dag på bryggan med plaskande barn i vattnet. Sen kom en mamma och bjöd på glass och kaffe. Man har det bra ibland må jag säga.

Hem och tog en siesta efter jobbet, sen var jag ute på tomten och plockade jordgubbar.



Fick bilförsäkringen på Svarten som inte rullar på vägen ännu :-( men som ska betalas !



Pappa ringde och var så där riktigt glad..........pratade om att vi ska sätta fart och arbeta med Svarten nästa vecka då min semester precis har staratat. Det känns så himla BRA !!!!!

Jag ska måla pappas hus åt honom och han får hjälpa mig, ett litet arbetsbyte ;-)

Ingen cruising till stan i kväll - HELDAGSREGN tror jag det kan bli. Men vad gör det, både tisdag och onsdag har varit helt otroliga med Corvetten. Nu är det snart helg.....arbetar först 7 - 17.30


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0