Jag (¨Mamma¨) betalar.........



Igår betalade jag ............Sofias skadegörelse.

Betalade min försäkring och lite annat. Var på jobbet mellan sju och halv sex utan rast för att göra klart det sista innan semestern, och då har jag ändå jobb med mig hem.

Var mamma-taxi igår till Maria, hennes kill-kompis har köpt hus ute hos oss och de hade köpt en grill i inflyttningsfest inkl. grillmiddag. Körde henne dit och hämta henne sen vid halv tre på natten. Nu halv nio kom SMS från min andra tjej att hon ska gå och lägga sig. Hon har festat hela natten.

Hade en tropisk natt med nittongrade ute vid halv ett på natten, var uppe hos grannen som meckar folkracebilar. Han böt motor i en av sina bilar och jag hjälpte till med att ¨straipa¨den. Han ska köra på Tullinge idag. Han vill att jag skka prova att köra folkrace på en av deras träningar. Vi får se................det är väl som med dragracing. Allt är kul bara man provar :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0