Köper inte bara bildelar......

Ligger i sängen och bloggar, ute regnar det och vi ska till Västerås och kolla Powermeet, hur kommer det att bli ??? Ska man åka, ska man vara hemma ? De pratar om sol fram mot dagen, + 25 grader.

Mår klart bättre än för ett par dagar sedan. Nu är båten såld och livet måste bara gå vidare :-) Får leta ny båt till hösten, kanske någon som vill bli av med sin snabbt och som inte orkar ta upp den och polera och ta hand om allt vinterarbetet.

Började fredagen med löpträning som gick otroligt BRA !!! Sprang en längre runda för det kändes så otroligt bra som sagt var. Sen frukost och duschen sen tog jag bilen, min älskade Transport och åkte till ett köpcenter. Lyckades hitta tre par skor, en väska, en Bh och en bikini.

Är lite kvinnlig oxå och köper inte bara bildelar, mina inköp för ett vackrare JAG...

   

Tre par skor, ett par av dessa var TRÄskor



Väskan var svart som Svarten, min Stingray........

 

En ny SNYGG bikini till mig och mina soliga sommardagar............

När jag kom hem hade posten kommit, min nya plakett kom i ett fint kuvert och nu fick jag heta Elisabeth och inte Lisabeth ;-)





Min 25års-plakett !!!!

Sen kom dessutom nya CM, snygg framsida :-) Vem kan ha fotat den tror Ni ???





Orginalfotot ;-)

Dessutom reportage och bilder...........



Text och foto: Elisabeth



Text och foto: Elisabeth



Text: Elisabeth   Foto: Helene 

Elisabeth + Helene = Mammarazzia

Vad jag fotar och skriver och gör massor helt enkelt.......träffar, utflykter och det roligaste av allt Malmby......



Kallt som bara den var det denna dag, två jackor och mössa.

Riktigt GLAD var JAG !!!!



Kommentarer
Postat av: Jerka

Vart tog Tobbe vägen ?

2011-07-10 @ 09:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0