läcker ( inte )

Igår arbetades det i garaget för fullt ! Vi skulle se till så att inte växellådsoljan läckte ut på golvet.

Pappa och jag började med att se till att få tillbaka instrumenten i den nya konsolen som han hade med sig. Presenter till Svarten varje gång just Nu !



Den nya konsolen låg i en plastbalja likt en babysitter............



Pappa och jag moterade in den nya instrumentkonsolen...........



arbetet slutfört :-)



Hade som mål att få bort den svarta lackering de målat dit, här ska det vara cromat tycker jag. Vet inte vem som målat det ???



Vi pallade upp Svarten på bockar............



Pappa är helt otrolig. Låg under bilen nästan hela dagen. Vad skulle man göra om man inte hade honom ? Vet faktiskt inte. Han är bäst på alla tänkabara sätt !!! Tänk om man kunde hålla på så där när man är 77 år !!! Då skulle jag vara stolt övermig själv, något att jobba för !!!



Idag fick vu hjälp i garaget av Tobbe....



Var ute igaraget i morse för att se om det höll tätt. Pappas arbete hade lyckats, som vanligt ;-)



Inte droppe under bilen ............härligt !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0