motorstopp

Igår hade min kropp MOTORSTOPP............
ont i nacken som påverkade hela mig. Försökte ta tag i saker men det gick inget vidare. Tror att det var draget sen åkturen till Västerås, då vi åkte nercabbat. Måste tänka på att ha halsduk runt nacke och hals. Var ute och löptränade efter bloggandet, sen städade jag och då gick det åt helvete...........smärtan kom tillbaka. Låg under duntäcke och filt hel dagen och läste...........någon typ av värme måste jag ha. Frös som bara den igår. Någon konstig frossa.........behöver nog hälla i mig mer glykol.

Läste iaf slut en bok där självaste mördaren åkte Corvette.........



..............den var BRA !!!

Idag gick jag upp tio över fem, ska ut och löpträna. Tror jag ska göra en picknick korg och åka ner till båtklubben. Det finns väl alltid någon brygga att ligga och sola på. Måste få saltvatten på mig.Nu är båten borta.



Tittar på nätet...........och drömmer om salta turer   :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0