Powermeet

Powermeet på Marias biltak.



 Igår var det stort möte på biltaket, om det var Powermeet eller gruppsex vet jag inte, men många var de. De samlades bara på det grå biltaket och senare på kvällen var de ännu fler än vad bilderna visar. Chrippe, Marias kompis gick förbi med grå tröja och han blev också bombaderad av flygmyrorna. Jag skulle köra Sofia till pendeln och Marias bil stog ivägen för de andra så jag skulle ta den. Det gick knappt att komma in i bilen. Fick köra en sväng för att de skulle blåsa av, men det gjorde inte. Hälften satt fast som om de hade bestmt sig för att fortsätta festa !!! Trots att jag körde i 80km satt de kvar. Vid pendeln hade jag kanske hundra kvar. Kom hem på gården och stanna bilen, det var som ett regn som föll. Det lät precis så som det gör nr det regnar rätt hårt mot biltaket, men det var inte regn det var alla flygmyror som bombaderade bilen igen. Fest hela natten lång.............nu på morgonen var det åtta kvar på efterfest, helt slut, bakfulla????? Slutkörda ??????



När vi gick och la oss var det tre gånger så många, Maria som skulle köra hem Crippe fick ta en annan bil. Det gick inte att komma in i bilen överhuvudtaget...............



Igår var jag hemma hela dagen, hade en soft dag. Målade lite så jag skulle känna mig stimulerad. Tvättade Corvetten. min C4:a och dammsög den.




 Lite sviter kvar sedan Askersund, och snart är det Rättvik.



Idag åker de första corvettevännerna till Rättvik........

Här är ett par av mina Corvettvänner..........





Bilder från Amerikan car show i Norrtälje.

Satt och jobbade en hel del med klubbarbeten. Ska skriva och leta fram bilder om Åbergs, Gråfors, Norrtälje, Tidö och Askersund = heldagsarbete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0