Rekord i fula ord !!!

I morse kom pappa ut för att vi skulle jobba med Svarten. Så många svordommar som har studsat mellan tak och väggar är mer än hundra. Stora paddor har det hoppat ur munnen på både mig och pappa. Dagen slutade dock lyckligt, så som alla sagor gör !!!

Vi skulle montera bokstäverna CORVETTE på baken, då visar det sig att de glömt packa en plåtmutter. Hur fan kan de göra det????? Varför inte lägga i en Xtra istället. Var hittar man en plåtmutter???? Ringde runt på olika ställen och frågade men ingen hade något i lagret. Ringde Åbergs i Bandhagen, men där svarade en otrevlig kille att jag fick väl komma dit!!!! Åkte åtta mil för att konstatera att de inte hade någon. Som tur är kom en kille och parkerade då jag stog vid en sommarstängd verkstad i Tumba. Han undrade om jag behövde hjälp??? Han låste upp och fixade plåtmuttrar helt GRATIS till mig. Vilken kille !!! Han ska jag kontakta fler gånger, dessutom stog det en Corvette i verkstaden och det var tydligen arbetskompisens egen...............trevligt!!

Jag har borrat hål i bakbumper själv idag för att få dit bokstäverna............det känns bra att ha lyckats med det. För nu sitter de där!!!

Satte tillbaka bakbumperna med det blev inte så bra som jag ville ha det, så det blev att ta bort den och borra upp hålen och sätta dit den igen och så höll vi på tre gånger. Sen var vi nöjda och mina armar också!!

Nu sitter bakbumperna på plats ska bara sätta dit alla muttrar och dra dem, det får bli på söndag för Lördagen bli till att åka till Norrtälje.



Så var denna saga SLUT!!!

Kommentarer
Postat av: :-) :-) :-)

Jag har plåtmuttrar hemma, men du ringde ju aldrig.............

2011-07-16 @ 15:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0