Skulle bara............

Skulle bara sa Alfons Åberg................

Igår försökte jag göra nytta men det går inget bra. Allt är segt och ont. Humöret är åt helvete. Men sen så vände livet, tänk vad en bil kan göra och lite vänner..........

Skulle bara åka och lämna tillbaka en film. Körde ut Corvetten och körde samtidigt upp Sofia till bussen, hon skulle till en kompis. Medan vi stog där och småpratade så körde Håkan, en jag känner förbi med sin cab.............då kom jag på att det var tisdag. Lite gladare blev ja för då kan något hända........roligt. På väg till Västerhaninge körde jag ifatt Håkan på våra kurviga vägar och samtidigt började ¨soppa¨-lampan att lysa. Slut på bensin !!!!! Lämnade in filmen i VH. Körde vidare för att tanka................

...................tankade och fick ett glas till.



Tankade 98-oktan..............



över 30 liter bensin och ett glas till................



Fick för mig att åka ner till Lissma för att se om man hittade några Corvettevänner och de gjorde man...........hade en trevlig kväll på parkeringen i Lissma. Vi var nog en 12-15 Corvetter. Igår kom det fram massa roliga äldre män som fråga massor om Corvetten och Corvetter. De var sugna på att förverkliga sina pojkdrömmar..............det var inga unga killar så medelåldern kommer inte att sjunka !!!!! Men de hade livsglädjen, och det är nog viktigast. En höll på att bygga garage och en körde Harley......en hade hittat en på nätet, och sen lite allmänt om Corvetter.

Träffade några roliga Corvettevänner som fick mig att skratta och det gjrde så ONT.......fick sätta mig på grusplan ett tag, sen full fart igen. Ingen höjdare att köra C4:an med koppling. Varje gång jag skulle växla så gjorde det så ont. Skule prata med pappa på kvällen men då hade jag så ont så att jag mådde illa. Har sovit väldigt dåligt i natt. Varje gång jag ska vända mig smärtar det.................

i dag ska jag nog vila i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0