Som dag och natt..........

Som dag och natt.........lördagen mot söndagen, så tycker jag det!!!! Lördagen så trevlig så man knappt vill att den dagen skull ta slut. Söndagen rent av tråkig, rent förjävligt att en semesterdag går åt till sånt skit. Hade en rätt skön morgon, men molnen fanns där hela tiden och förstörde mitt solande. Mitt på dagen åkte vi till IKEA och allt vi köpte blev fel så det måste man gå till återlämningen med, en dag till åt fanders!!!!! Sen var vi på NetonNet, köpte en ny TV till köket, det är väl iochförsig trevligt. MorgonTV och annat när man är i köket. En samsung 32tummare blev det. Köpte en extern hårddisk oxå, ska ha den för bara min bilder som jag tar på träffar m.m. Den hårddisken ska vara till sådant som är bilrelaterad. En hårddisk på 2TB.



Tittar hellre i bakspegeln och minns lördagenän söndagen.














Kommentarer
Postat av: Lasse "LÖVIS"

Så va det dags. Nu har fröken Carina Larsson blivit fru Löfström. I Lördags kl 13.30 i Huddinge Kyrka.



Hälsningar Lasse "Lövis" Löfström

2011-07-18 @ 19:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0