tredje...........

Första ( 0m Lissma igår ), andra ( om sjusovardagen ) och detta är tredje inlägget för idag. Vad ska man göra när man har ont och ska vila. Nu har ni något att läsa i min E-dagbok...........skön sommarläsnng !?!?!?!?!

Ska till Skanssundet ikväll om jag orkar...............nu ska jag lägga mig i solstolen. Ska vattna mitt citronträd först.....hör av dig om just du ska dit också..........vore trevligt om vi blev ett gäng.

Kram på er alla !!!!

Nu ska jag sova vidare i solen.........från Trötter

Kommentarer
Postat av: Janne F

Kräver en detaljerad redogörelse för hur i he....

man kan bryta revbenet när man kör bilbana:)

Jo det är klart att jag tycker synd om dej men det är kanske ganska bra att du blir tvingad att ta det lugnt. Kram på dej...

2011-07-27 @ 22:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0