utlovade bilder......

Hade inte tid att blogga ut ett större reportage igår morse. Tog mig en liten sovmorgon och när jag hade satt på kaffet så ringde telefon och då var mamma och pappa på väg ut. Pappa ska hjälpa mig med Svarten................men här kommer lite mer reportage om Lördagen som var fem stjärning............



Träffades tidig morgon i Södertälje för gemensam resa.....



Klubben Aros hade fixat fin klubbperkering där vi ställde våra bilar....





Corvetter i rader...........



Snygg & Sexig



Bildelar på marknadsgatan i massor !!!!



Grillgrabbarna hittade V8a grillar drivs med gasol.....



som lego eller mecano :-)



...............inköp !!!!!!




Till salu !!











Vacker tass !!!!





Så många bilar :-)......orkade inte ens kolla in alla.




Cheva - 38





Sen följde vi med till en restaurang och åt middag ihop, före maten var det tipspromenad runt gräsmattan. Åt så gott !!!





Sen gick vi genom parken på baksidan och var då mitt i cruisingen...:-)











Någon bjöd på vad publiken ville ha !!!







.............en till Cheva -38 ( tredje för idag )







Min nya kärlek .......så läcker !!!!!!!!!!!



Hemåt i natten...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0