Var det min födelsedag ????

Var det min födelsedag igår? Det kändes nästan som det. Men det var faktiskt Viktorias födelsedag, men hon var i regnet på Öland. Jag var i solen med Ann hela dagen och på kvällen med Peter och Ann i Trosa. Hade en toppentrevlig dag. Ann och jag har börjat planera upp en Black & White-resa. Ta bilen och bara dra ut i sommar-Sverige. Åka dit vi vill, bo där vi vill och äta/festa där vi vill. Ska se om 2012 kan bli målet för resan........

Min resa igår började att jag packade bilen med träningskläder, badkläder, snygga kläder och blomkruka/jord/näring. Sen styrde jag Corvetten mot Järna.





Min C4:a ställer alltid upp för en tur! Ut med hästarna......



Idag bjöd jag Ann på lunch. Vi hittade ett mycket trevligt ställe i Järna, efter solbadande och promenad.

   

Vi provade olika nya drycker, en hette Detox. Inte Botox ;-)



En god smörgås.........

 .........och en CafféLatte



Bilen parkerade vi bakom busken????   Buskis.............

 Sen var vi och kollade rean i Järna city.



Hittade ett armband som det stog Elisabeth på, dvs det var bara min stil. Som om någon gjort det för just mig !  ;-)



Bilen parkerade vi snyggt på affärsgatan i Jarna........

  MAN SKA INTE LEKA PÅ GATAN !!!!

    Tog en skogspromenad............



Hittade en underbar hatt i Trosa, fick den i present av Ann och Peter. Jag hade provat den men tyckte inte jag hade råd. Vet att jag måste hålla i mina pengar så Svarten blir klar. Har en budget avsatt varje dag att leva för. Medan jag och Peter gick vidare för att kolla tröja till honom lyckades Ann smita in och köpa den sista hatten. Hon kom sedan efter med ett paket till mig......... en hatt. Jag blev så glad att jag grät nästan. De är så snälla dessa människor.



Peter bjöd oss sen på middag, vi hade lite svårt att bestämma oss för valet av förrätt och varmrätt. Läste menyn flera gånger, det fanns så mycket gott på restaurangen.





Nu har vi bestämt oss !!!


Självklart så blir det strömming till förrätt...........=Trosameny

 Sen åt vi plankstek...........GOTT!!!



I Trosa hamn var det veteranbilsträff. Det är det varje torsdag.........





...........så vi gick runt och titta på bilarna.........












Hemma efter att handlat middag till fredag-kvällen, tankat bilen fullt inför Norrtäljeträffen på lördag.



Mötte regnet..............






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0