Vilken lördag.............

Vilken lördag jag fick................kan man ha det bättre???? NEJ; NEJ; NEJ



Var uppe klockan fyra och duschade, körde ut bilen kvart i fem och åkte mot Norrtälje. I Vårsta ramlar en trött tjej av morgonbussen efter kvällens festande. Jag är absolut inte avsjuk på henne..............den tiden är förbi.

Hur skönt kan livet vara????? Bara ligga där på motorvägen tidig morgon. Solen har precis gått upp, man mår som en prinsessa. Bilen och jag, ljudet från motorn som mullrar. Hästarna jag styr över..........morgonens riddare, man gasar på och genast händer något med kroppens puls och bilens acceleration. Fan vad det är GRYMT !!!!

Samlades i Norrtälje klockan halv sju på OK/Q8, så otroligt härligt att se att man har så många trevliga morgonpigga klubbkamrater. Vi var tjugosex bilar som i karavan rullade ner mot gästhamnen i Norrtälje.

Kö till insläppet nere i hamnen. Vi stog där i en kvart sen rullade det på till insläppet!!!



Vacker morgon mötte oss i norrtälje hamn. Efter att parkerat bilarna blev det frukost ihop med alla klubbkamrater. En toppenmorgon må jag säga ;-)



På vår Corvetteparkering blev vi 49 bilar, i parken 12 och på kajen på andra sidan räknade jag ihop till 20 Corvetter. Totalt 81 Corvetter, men jag kan ha missat någon ;-)



Jag var DÄR............









............och många andra vackra bilar.





Sen var det Burnout-tävlingar. Kan det bli bättre ????



Sen kom Pierre, en klubbmedlem från Norrtälje till vår klubbparkering och bjöd på tårta och vetelängd. Vilken kille !!!

Sen händer det BÄSTA, alla PokerRun-båter dundrar in i hamnen och man hinner uppleva det oxå.





Sen bättre än BÄST vad kan det heta?????

De bränner ROSA gummidäck..............



Hela hamnen och kajen fylls av röken från ROSA gummidäck.......

..............och jag fick en NY outfit igår ............




...........en ROSA fjäderboa och en ROSA tiara, de du !

Jag kommer hämta mer foton från vackra bilar. Har inte riktigt orken att göra det nu, tog 365 foton igår.............men nu vill jag ut till solen. Hon är snart nio...........klockan alltså ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0