Vill ha !!!!!

Vill ha !!! Som ett litet barn vill jag ha !!!

Jag vill ha en ny mobil, min kamera på mobilen är nog trasig. Allt jag fotar blir blått :-(  Min avtalstid för abonemanget tar inte slut förrän i november och jag har inte råd att sitta och betala två räkningar på telefoner.

Igår tog jag mil-spåret som morgontur, känns bra nu !

Tog sen bilen ner till bryggan och la mig och sola. Jag älskar verkligen saltvatten. Vill inte gå till insjön som finns precis där jag bor. Gillar den bara inte !



Här låg jag och solade igår, där låg oxå en båtshake   i solen och trivdes. Han haka iaf inte på mig. För mitt på dagen kom det in moln och dessa var mörka. Satte mig i bilen och tyckte vädret såg bättre ut i Nynäshamn. Åkte till Nynäshamn, handlade lite kläder till Rättvik och två bikiniöverdelar. Underdelen var slut, får leta på nytt ställe i morgon. Då ska det bli molnigt. Idag blir det bryggan bredvid båtsaken där ska jag ligga och sola !!!

När jag var i Nynäshamn tog jag mig en bryggesväng och då började kompisarna att ringa och höra efter om jag skulle till Lissma. Orkar faktiskt inte med mera bil just nu ! Tog det lugnt i Nynäs och bara tittade och drömmde mig tillbaka till båtlivet. Köpte lite rökta räkor, aioli och rökt böckling.





En toppenkompis fixade supertvättlappar som man får händerna rena efter allt meckande. Tar bort olja och allt....ska få dem senare i veckan. Man köper de inne i Stockholm någon stans. Så himla snällt BARA !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0