en toppendag.......

Vaknade tidigt som vanligt. Han med att bådeblogga och köra en diskmaskin och en tvättmaskin innan jag skulle iväg på dagens cruising. Körde ut min nytvättade C4:a ur garaget, för idag ska hon få gå ett par mil.



Samling i Botkyrka på parkeringen vid shell och Mc Donalds. Oldiesutflykt med inslag av C5 och C6.



En favorit i mina ögon, så otroligt vacker !!!!!!



Glass-stopp i Stjärnhov, och toabesök på returstationen. Vad gör de med mitt avfall ?????





Stort välkomsttagande när vi kom till gråfors samlingar i Stjärnhov. Ägaren stog på trappen och spelade en melodi,  innan vi gick till Röda cafét och fikade. Sen gick vi runt bland alla samlingar och mindes tillbaka till barndommens också lyckliga dagar.



Jag har dock inte suttit i en sådan hårtork eller permanentat håret i en sådan......



men den här minns jag   :-)





Jerka kollar däck..............



Högertrafik blev det i Sverige 1967











Den svarta Corvetten har den blåa Corvettens motorhuv........

Denna dag var det fullt med aktiviteter både inom klubben och på Tierp arena, samt Pingstdag. Vi hade en toppendag med fin cruising på väg 57. Så fiiiiiint!!!! älskar Sverige..............

Kommentarer
Postat av: peter

hello

Hoppas ni har haft en bra dag

Ses vi på Lisma på Tisdag vi vill gärna hänga med er

pok

Peter & Ann

2011-06-12 @ 23:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0