inget Corvette-väder

Vaknade tidigt igår morse och kände lusten av att pröva på en löparrunda( har inte löptränat på flera veckor ) Tog på mig mina GTS och var ute och sprang en timma........behöver trimma min egen kropp till att orka med semestern så som jag vill ha den !!!! Jag vill dessutom inte stå i vassen i sommar......



skulle sen ta ut Corvetten för att ta mig en åktur men då kom åska och regn. Hittade en annons på forumet av Målaren59 som skulle sälja väskor till T-luckorna. Vi hade SMS kontakt under morgonen, får se om det leder till något köp. Han skulle kolla hur de såg ut och återkomma till mig.



Mitt bett på armen kliade under dagen från stekeln som bet mig under midsommarnatten..........elaka kryp. Hade varit trevligare med en ¨stekare¨ under kudden ;-)



Pratade med pappa och vi planerade mina inköp av reservdelar, han tyckte jag tänkte rätt !!!!

Hade ett trevligt samtal med Sonnie under kvällen om både det ena och det andra. Hon är riktigt kul att prata med. Idag ska jag maila Erik om min plakett. Nu har jag fikat klart och ska ta mig en morgonpromenad, kan bli ett par löpsteg också kanske.

Ha det bra denna söndag...........så ses vi kanske på Lissma eller Skanssundet, om solen tillåter en tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0