J - S - L - L



Jobbade som en iller för att komma iväg så fort som möjligt från jobbet. Sen var det bara att dra igenom stan för att hämta pappa i Bromma. Vi åkte till Sundbyberg och beställde hur mycket delar som helst till Svarten av Håkan på Corvette Sweden. Kändes så bra, han vet så mycket och kan verkligen hjälpa till med mycket. Nu ska vi dessutom börja riva i värmepaketet på bilen.

Sen drog genom stan i full rusningstrafik, satt i kön genom tunneln från Årsta till Nynäsvägen. Lite häftigt när man hamnade med bilen under de stora fläkttrummorna och man bara känner kraften från dem  och kjolen stå som ett segel runt en. Satt där och sjöng för mig själv...........fångad av en stormvind :-)

Var tidigt på Lissma för att prova skapa en Corvetteparkering, men de var inte så pigga på att göra det parkeringsvakterna. Så jag får till att försöka en gång till fast senare under sommaren. träffade hur mycket vänner som helst........fan vad det är kul.

Vi var sen elva Corvetter som tog oss till Vegabaren för att äta eller äta en glass. Trevlig kväll.

Sen var jag och tankade bilen och hamnade en stund i garaget för att leta lite och kolla lite bland mina bildelar.'

Ikväll blir det Skanssundet .......och en räksallad.'

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Elisabeth!

Jag jobbar i skärgården tom september ut.

Jag har gästhamn,stugor,vedbastu mm 5 min fråm Ingmarsö.men ingen corvette här trots att jag har

garage på ön??

Välkomna om ni har vägarna förbi

Pär



2011-06-29 @ 07:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0