Lugn........

Lugnet har kommit till mig som en räddande ängel. Änglarna är i detta fall en del av mina klubbkamrater. Jag är så glad att jag har dem........utan dem så skulle jag inte vara kontaktperson i klubben. Just nu mycket att göra , men läget börjar jag få kolla på. Idag ska jag bara ha det bra !!! Hoppas jag .......man vet aldrig vad som kan hända.



Sveriges dag......och vi ska åka Corvetter till Tidö slott. Där ka vi äta gott, gå på museum, mingla med vänner och kanske blir det en tipspromenad dagen till ära med rätt tema.

Ha det bra........jag är tillbaka i livet och bloggandet.
Skrev massor igår kväll och nu är jag på G igen. Lugn morgon med dator och kaffekoppen.

Nu ska jag raka benen, duscha, tvätta håret, hitta en klänning, koka kaffe, handla på vägen och träffa vännerna i parken klockan tio. sen karavan till Tidö, lunch, fika, museum, tipspromenad och prisutdelning. Sen cruising hem till ett nytt HEM. Nytt kök, nymålat allrum och ny soffa i vardagsrummet. Läget under kontroll.

I veckan ska jag till Lissma på tisdag, onsdag Skanssundet, fixa massor på jobbet......skolavslutning på tisdag, smörgåstårtor och tårtor till fredag. Då tar Sofia studenten, fullt hus med snart trettio personer. Måste hitta en studentpresent bara. Nästa vecka på torsdag är det Sunne och sommarmöte.......då ska jag ha semester......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0