Midsommarnattsdröm.....

Ingen midsommarnattsdröm för mig. Hårt och eländigt, det går inte att sova på bildelar om de så är små ;-)

Vaknade av att jag blev biten på armen efter tre på natten..........slog och fäktades. Somnade om och vaknade igen och då var det något jävla kryp som sprang omkring under kudden. En blandning av myra och tvestjärt och så hade den vingar.

Vad ska det betyda ?????? Har någon ett drömlexikon ??????

Ja den svart oxå.......

Ska gå ut och sätta mig och planera mina inköp av reservdelar. Ta med mig kaffekoppen och reservdelstidningarna. Ha en lugna midsommardag och låta Corvetten få lite luft under motorhuven under dagen.



Håller på att planerar upp att dra till Lida Countryfestival till helgen.........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0