Nationaldagen.....

Nationaldagsfirande med klubben. jag hade samlingen på Norra sidan vid Haga Norra. jättekul med nygamla bekantskaper. Träffade medlemmar från glada åttiotalet som man inte träffat på länge och lite andra glada männskor. Vi tog en fika där för att senare åka till en rastplats utanför Enköping. Där mötte vi fler medlemmar från Södra sidan som Kenneth hade med sig. Sen blev det lång karavan till Tidö slott. Kenneth först och jag sist......



Vackra bilar på Nationaldagens evenemag.....



Corvetter på intågande utanför Tidö Slott.



Glada trevliga vänner i kö till Tidö Värdshus där vi åt gott, iaf jag som hade beställt Mälargös.



Goda och glada vänner i matsalen.



Sen blev det en tur til leksaksmuseeumet. Det fanns såååååå mycket att titta på så att tipsrundan som jag planerat fick utgå. Tiden bara försvann.......



Sen åkte vi till Skanssundet där det blev middag och prat.



Färjan hemåt.....



Fotat i beckspegeln   :-)



Jag fick ett armband av Ann som hon köpt i Thailand till mig. Hon är så snäll och omtänksam. Vilka underbara vänner de är både hon och hennes man PG. Jag är så glad över att de är mina vänner.......och alla andra vänner som finns runt mig.

Ovänner och energitjuvar är inget att ha !!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0