Onsdag

Efter jobbet var jag och handlade midsommarmat och tog en sväng till Länna outlet. Parkerade bilen bredvid en bil med gymnastiksko på dragkroken. Vem fan gör så ???? Gick och handlade i Länna då telefon ringer. Det var Roffe och han var också i Länna, fast han var vid outlet och jag vid Miomöbler nu. Snackade lite och önskade trevlig midsommar. Efter att handlat mat åkte jag hem......då ringde telefon och det  var Uffe som var vid Rosenhill och undrade om jag var hemma? Han tog sin MC och kom över på en fika....då ringde telefon igen och då var det Roffe som passerade min skola. Han skulle kolla på stolar till sin Corvette i närheten av mitt jobb och undrade om jag kände någon Dennis? det visade att jag kände killen som skulle sälja stolarna. Världen är rätt liten......sen kom Roffe förbi på en fika och när han körde upp på gården skrattade jag till. För vad hade han för något på sin dragkrok.....??? Jo, en gympasko. Jag hade alltså parkerat snett bakom honom på Länna outlet utan att fatta att det var hans bil!!!!!

En fikakväll med Bilvänner fast hemma i mitt kök.....inte på Lissma eller Skanssundet, som det kan vara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0