Skanssundet - spa och rekreation



Två pärlor eller juveler. Tänka sig att han fick låna frugans bil idag med ;-)



Så snyggt!!!!!!



På denna vill man sitta och meta.......en sommardag som denna. Ta sig ett dopp och låta solen bränna på sin kropp. Stog igår på bryggan vid Grindsjön hela dag och badvaktade mina fritidsbarn...........ett stort ansvar att vara vid vatten med barn.



Tänk att vara fästing och sitta på ett strå.......



Ett fartyg passerade, under kvällen var de fler....motorväg på vatten förbi Skanssundet.


Sen kom kungen och drottningen ;-)


Sen kom Elisabeths bil, min alltså ;-) med två tjejer i



Maria hade fått låna min bil denna kväll, hon trodde mamma hade fått solsting. Det har nämligen inte hänt förut. Hon vet hur mycket jag älskar mina bilar. Men någon gång måste man låta barnen få uppleva det som man pratar om som förälder. Bilar - cruising - gemenskap - vänner




Sen var det middagsdags för alla, lång kö blev det.



Sen drog tjejerna hem, efter att badat i havet vid Skanssundet. Maria var så lycklig, det är kul med V8-motorer. Hon har fått ärva en hel del av sin mamma när det gäller bilar och framförallt att köra bil. Bilhormonerna ¨poppar¨i henne oxå.



Pappa och Ricky kollar in motorrum........som ett vardagsrum för vissa.



Vi var i Skanssundet till solen var på väg ner........



Min arbetskompis i klubben..........



Tobbe på väg hem...............



Pappa på väg hem............



Ricky laddar kameran.............coolt!



Svanarna på väg hem............



Min mammarazzia-kompis :-)



Cruising på väg hem..........

När jag kom hem satt Maria och hennes kompis Chrippe vid köksbordet, så det blev lite mer snack innan sängen. Kollade klipp på nätet om olika race med bilar. Tiden bara försvann, sen sov man gott.

Nu har jag fikat klart och ska ut och springa, sen ska jag till jobbet. Ska ta med mig barnen till badet och bada idag oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0