Solbränd eller UTBRÄND.....

Känner mig utbänd av allt stressande, men är tydligen solbränd ;-)

Många som frågar om jag varit utomlands.....

Pratade med Mats en riktig vän i klubben, han rekomenderade mig att ta det lugnt. Han visste hur det var att vara utbränd. Inget att leka med. Mina symtom stämde precis in på sjukdomsbilden han hade för utbrändhet. Jävlar vad jag blev rädd........hade pratat med PG oxå han sa att jag måste tänka på mig själv. Jag vet.....jag vill det oxå....men, men, men. Lasse Örn säger också att jag måste ta det lugnt, och Lasse på Kungsholmen blir bara trött när han läser min blogg på allt jag gör.

Pratade med Kenneth om vår utflykt på Nationaldagen. Hade kontakt med Kenneth CM om mina reportage. Jäklar vad han kan göra en glad.

Känner mig stressad över att jag inte haft tiden för att prata med Jerka som jag brukar göra, har bara målat och fejjat. Han inte prata med Skräcken heller. och inte pappa igår kväll heller. Kerstin han jag prata med en snabbis.

Nä nu ska jag ta hand om mig själv........datorn....dvs bloggen. mina vänner och framförallt Corvetten.

Ska inte städa eller måla om mera, köket är totalrenoverat.....så som min Corvette snart är.

 

saknar henne som faaaaaaan

Min kärlek......måste få tid, tid, tid, tid till den.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0