Sommarmiddag.....

Var på jobbet alldeles för tidigt för att hinna med allt!!! Glömde ändå bort att gå till bussen klockan två med barnen så jag fick sitta och köra hem dem......pust !!!! Finslipade på skolavslutningen och dekorerade hela skolan. Sen var det utgång med jobbet. Janne kock kom och hämtade mig så jag kunde dricka lite vin.....snäll som han är. Satte mig i hans bil och den var dekorerad med hö..............han hade varit i hästhagen innan han hämtade upp mig. Inte har jag hö till mina hästkrafter men det har han, jag har 98 oktan :-)





ett litet höstrå...........

I kväll ska jag till Lissma och träffa några kompisar hoppas jag...........ska du dit ????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0