sommarmöte i Sunne

Efter jobbet packa vi bilen och drog till Sunne !!!!
Årets sommarmöte med klubben, avkoppling från vardagen och träffa alla underbara vänner. Var uppe lagom till ett glas vin och mingel på altan innan middagsbuffén. Ja det är klart att vi checkade in på hotellet oxå :-)

Precis innan jag skulle åka hemifrån och låsa dörren om huset så insåg jag att jag nte kunde lämna mina vackra blommor hemma, så de fick följa med och glädja mig under de dagar jag skulle vara i Sunne.



Fick låna en ishink som blomvas ;-)



Medan vi satt runt bordet och skrattade åt vissa bilder som hade skickats via MMS på en ¨viss¨kartläsare kom Örnen med present till mig. Det var bara att sätta sig till rätta och öppna paket, undra vad det kunde vara.....for genom huvudet???? Att vi har snöat in på rosa vet de flesta, sist fick jag en rosa rattmuff av honom till bilen......nu fick jag rosa fleecefiltar........



Sen var det middagsbuffé och HÄPP HÄPP..........



Efter middagen var det sommarmingel bland bilarna och en kille som lirade bra musik på uteplatsen fram till elva på kvällen. Sen var det nattklubbens DJ som spelade fram till två. Kanske lite mycket rök på discogolvet för rösten fick ett annat läte. Mullrade som en trimmad V8:a.

Så kul med alla kompisar i klubben, det kom fram fler och frågade...- Är det du som är Elisabeth??? De hade läst om mitt arbete på forumet under renovering av min C3:a och undrade över hur det gick med renoveringen. Kändes riktigt kul med dessa frågor, man blir lite taggad att komma igång igen. Alltid kul med positiv respons för de jag pratade med gav mig bara positiv feedback.....sådant som känns riktigt bra att höra. La mig för nattens skönhetsömn kanske lite för sent. Skulle väcka dottern tre och en halv timma senare.........men jag var så jävla lycklig när jag somnade.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0