Sommarmötesrally......

Vakna och upp för att äta frukost och sen åka på rally. Fick på lördagen köra pappas bil också på rallyt.......mycket kul med manöverprov och frågor. Sen var det tvätta bil igen.... Jerka tvätta och fixade med sin bil.





Så roligt att han dessutom åkte upp i dommarbåset och fick berätta om sin bil och få den bedömd av de som jobbade där. Detta tack vare sin underbara fru Helene som anmälde honom. Vi tog ett glas rosé och solen tittade fram efter allt regnande.



Folkfest !!!!!!



Min röst la jag på den bil som jag tycker är så otroligt vacker......tänk om man ägde den!!!!



Bilar parkerade för att få en röst av klubbmedlemmar.....



Lite omgjord ;-)

Sen var det förfest med Champagne hos R och M och från deras svit tog Alex detta vackra kort. Som en underbar tavla och skickade till min mail. Han har en AJphone fyra ;-) som tar bättre kort än min tegelsten...



Sen var det Champagne vid fontänen som klubben bjöd på, men den var inte lika god.......sen var det middag och mera prisutdelningar till medlemmar i klubben. Efter middagen skulle jag gå och lägga mig tidigt men blev uppraggad att hänga med till nattklubben och dansade till det var dags att gå och lägga sig. Det blev en dusch innan sängen då klänningen var helt blöt efter ett bra pass på dansgolvet.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0