Tisdag....

Öppnade på jobbet,full dag på jobbet, sen handla lite presenter och jordgubbar till tårtan efter jobbet. Hem och fixa till Tobbes födelsedag, hissa flaggan...vispa grädde och slå in presenter. Alltid fullt ÖS - medvetslös!



Pappa och mamma kom och då blev allt till lugn och ro. Pappa har en otrolig förmåga att koppla av då han kommer ut till oss på landet. Det gör att man kopplar av själv också.......



Skratt och glädje bjuds det också på......mamma och Maria. En härlig kombination av NK och Stureplans aktiviteter dem mellan, de delar liksom samma favortiställen och kretsar.



Jag doftar hellre på mina blommor, olja och rena avgaser från en V8a utan katalysator....



Tobbe fick an väska jag budat på på nätet med fiftyloggan på och som passar hans intresse, fylld med saker som bara är Tobbeprylar. Han blev riktigt glad.....HAPPY



Sofia och mormor, eller min mamma.......se det som du vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0