Lissma en tisdag-kväll



Efter jobbet så sprang jag genom duschen hemma efter en varm dag på jobbet. Måste svalka av mig !!! Det känns som en sommardag idag oxå. Backade ut Corvetten för att träffa vännerna i Lissma. Hade tänkt åka med Mats i en mini- karavan till Lissma men jag var inte riktigt lika snabb som honom.

Kom ensam till lissma :-(   

Men man är aldrig ensam så länge där. Träffade ett tjugotal vänner, både grannar - klubbkamrater - bilkompisar. Fick äntligen tillfälle att bjuda Roffe på en hamburgare som jag lovat sen förra sommaren, så nu är det gjort !!!



En av mina favoritbilar kom dit. Vid åtta var det ganska tomt på parkeringen då de flesta skulle hem och titta på fotbollen. Ett gäng åkte till Älvsjö, men det kändes som att åka åt fel håll.



Träffade Uffe och vi åkte till Vegabaren, känns lite bättre att åka åt rätt håll för efter mingel. Han åt en hamburgare och jag tog en glass i sommarkvällen. Ute var det + 21 grader när klockan var halv nio på kvällen. Det är sommar det :-) Så jävla underbart !!!!

På väg hem från Vegabaren fick jag följe av en riktigt snygg C5.a med värsta vingen på och race-stuket. Han låg och tryckte bakom mig hela vägen till jordbro, där fick han napp på en trimmad Volvo så det blev rödljus-race och jag  hamnade bakom. Volvon svängde av och C5:an och jag fortsatte mot Västerhaninge.

Sen fortsatte jag hem till sängen, datorn på täcket och ett par mail innan jag somnade.

Nu mår jag så där bra igen som man bara vill MÅ !!!!! Bilen är min bäste vän, den ger mig avkoppling.

Kommentarer
Postat av: Uffe

Tack själv för en trevlig avslutning :-))

2011-06-08 @ 12:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0