Min favoritrestaurang........

Idag är jag stark, för just idag mår jag bra !!!!! eller hur Kenta? ( som sjöng den på åttiotalet )

Igår var jag och min yngsta dotter och handlade allt till studenten. Måste säga att det är roligare att lägga pengarna på bensinkostnader istället för matkostnader. men i morgon tar hon studenten och det kommer tjugofem personer på uppvaktningen till kvällen. Sen ska jag vara mammataxi, efterfest i Stockholm för henne. sen på lördag morgon så är det Södermanlandscruisig med Oldies.............hur ska det gå ? Hur ska jag orka ? Hur ska jag lyckas hinna med allt ? Men det är bara att ladda på batterierna i min sköna hästens säng ett par timmar och sen köra igen.

När jag kom hem igår hade jag ett trevligt mail i lådan och någon som meddelade att han hittat min blogg. Han blev bara andfådd av att läsa den sa han, men det är fler som sagt det. Full fart....medvetslös !!!! Så är det med mig !!!!

Igår kom Sofia hem från Stockholm och då hade hon varit på min favorit restaurang vid Djurgårdsbron. Måste hinna med mig själv en kväll och åka in med någon och ta ett glas vin. Fan vad trevligt :-)



Jag på mitt favoritställe förra sommaren .......

.......vid Djurgårdsbron.



Fick mail från min kompis Mats T, alltid kul att se sig själv på bild. Här har jag samling och karavankörning till Tidöslott på Nationaldagen i måndags.





Jag hade lång svart klänning denna dag för att jag skulle ta det lite lugnt. Jag kunde inte springa runt som vanligt i 180 och leka racekanin. Nu fick jag skrida fram som sommarens lucia i hel-lång klänning.

Idag ska jag åka och betala renoveringskostnaderna för min älskade Transport. Det är oxå roligare!!!!jämfört med att handla mat för 2209:- som igårkväll till studenten och då är allt inte klart ännu ......



Tänkte åka till jobbet tidigare idag så jag hinner med lite Xtra jobb, nu stänger vi bloggen, jag har fikat klart. ha det bra alla mina vänner. Sommaren är här, stog ute igår morse och borstade tänderna.............tror jag ska göra det idag också.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0