23.00 i söndags, 23.00 igår....

I söndags kväll gick jag och la mig lite som man säger ¨Rund under fötterna ¨. Hade varit i garaget ensam med mitt glas rödvin ( eller flera glas ???) och fixat med bildelar. Plockat undan dem, sorterat och polerat. Druckit vin och pratat med citronträdet. Kollat mina nyrenoverade inredningsdetaljer som jag hämtat hos pappa......de blev så fiiiiiina !!! Han har någon känning på en kille som renoverar upp gammal inredning så att den blir som ny.



Ett glas vin på C4:ans bakdel. Hon finns där under täcket/pyamasen.



Ny bildelar i kartong/plastförpackning och de delar som är hämtade nyrenoverade från pappa-.





Nyfixad mittinredning till T-toppen



Nya baklysen i kartong :-)



Lite smutsiga och dammiga. Gillade absolut inte klistermärkena på dem. Polerade upp dem och tog bort klistermärket som satt fast som bara den.



Nypolerade ventilkåpor.........



Lite smått och gott till C4:an, den som spar han ahr om det behövs någon gång i framtiden. Eller så köper man nytt!!!!

Efter att hämtat hem Svarten igår kväll så blev det ett glas vin vid elva innan jag somnade in. Kopplade av ett tag. Fick fantastiskt bra hjälp hem med bilen, men det är något speciellt att hålla på att forsla omkring en bil som är nylackad när det råder vinter/vår väglag. Var så orolig att hon skulle bli full med stänk från vägbanan där smältvatten rinner från snöhögar, som mer eller mindre bara innehåller vägsalt. Halt och slirigt att köra in bilen i garaget, uppfarten är iskana........men allt löste sig. Sen blev det ett glas vin.

Kommentarer
Postat av: Mats

Bilder! Elisabeth! bilder vill vi se på den nyhemkomna skönheten! Annars får jag komma ned till dig och se live! haha.... och se till att få bort all snö runt våra trakter nu!

2011-03-08 @ 08:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0