Åter en härlig dröm....







Vilken underbar dröm jag hade i natt....ville verkligen inte att den skulle ta slut. Eller tänk om den skulle vara sann, det skullle vara ännu mer toppen. I drömmen åkte jag genom Stockholms gator med en rätt trimmad C1:a, och det som var det mest uppmärksammade var färgen. Min bil hade i drömmen en neongrön, illgrön färg och alla tittade med stora ögon efter bilen som tidigare inte synts inne på Stockholms gator.

Självklart blev det race ute på motorvägen mot andra trimmade bilar, men de hade ingen chans. Jag hade ett otroligt team på tre killar som trodde på mig och som hela tiden såg till att bilen gick som ett ¨troll¨.

Ja, ja det ar ju som sagt bara en dröm, men vad är det Snövit säger ¨....vad vore livet.....¨

Om en timme ......alltså klockan åtta ska jag vara hos min sjukgymnast, sen ska jag till gymmet och träna. Idag ska solen lysa på snön som kommit och blir det riktigt soligt ska jag sitta vid husväggen och sola nästippen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0