Börjar i tårar och slutar i lycka....

Igår morse vaknade jag mitt i ett kaos. Bara grät och orkade inte mer. Ringde mig sjuk för idag skulle jag inte orka jobba och vara den pedagog jag vill vara. Fick en tid hos min sjukgymnast som fixade till nacken och sen tog jag mig ett träningspass. Efter det tog jag bilen och hälsade på mamma och pappa, vi fikade och hade det riktigt trevligt.

Pappa och jag åkte sen över till Sundbyberg och jag hade lite mera bildelar att hämta. Inredningen runt backspegeln hade kommit, samt baklycktor och nya CORVETTE - bokstäver som ska sitta på bakbumpern.





Köpte mig en snygg nyckelring hos Håkan. Den kommer passa mig toppen......Miss Stingray.



Var inne i en leksaksaffär och hittade en liten C3:a som jag inte hade.



När jag kom hem hade det kommit en ny tidning i brevlådan  :-)



Sen kom min underbara lilla dotter med en present till sin mamma. Hon tyckte jag hade varit så ledsen på morgonen så att jag behövde ett par chokladbitar av min favoritchoklad.



Gick och la mig klart mycket lyckligare än när jag vaknade denna jävla torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0