bra och dåligt....

Vilken dag det blev igår, började bra men varför lyckas jag alltid stressa till det i slutet !!!!!

Hade en toppen morgon med två pass idrott ute så att jag lyckades träna lite själv, dvs fick lov att duscha efteråt. Hade så kul och vi kämpade så hårt på idrotten jag och barnen ute i solen. Efter lunch tog jag rast och satte mig i solen. Då ringde billackeraren och sa att jag kunde hämta lite saker som låg i hans garage. Hade spa-tema med barnen efter lunch med fotbad och massage.

Efter jobbet tog jag min rally Toyota och hämtade bildelar, lämna in dem i garget och sen var det iväg på tjejkväll i Tumba med klädparty hos ett företag, det var då bomben slog NER. Jag hittade inte affären, åkte runt runt runt. Hittade butiken och skulle betala, biljettautomaten tog inte mitt kontokort. In och växla pengar, betala och sen..........
Varför ska alltid stressen komma under en dag som börjar så bra. Kan det vara som så att jag vill hinna med allt, men inte hinner ??? Kläderna var snygga, men inte i min stil. Hittade två plagg på REA-ställningen, det passade nog min ekonomi och plånbok i dessa Corvetterenoveringstider.......långt ord blev det ;-)



Jag hittade ingen sommarkläder igår, men det gjorde mina Corvette-tjejekompisar !!!!

Ikväll åker jag iaf till lokalen och pratar bort lite tid med kompisarna......


Kommentarer
Postat av: ;-) :-) :-)

Godmorgon,tant brun.... Hoppas du får en solig dag.

2011-03-24 @ 05:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0