Det är långt.....

.......tills Tomten kommer med önskeklappar. Men snön kommer idag :-)
Fick ett MMS igår......det här behöver jag :-)



Så härligt kul att man får MMS under dagens lopp som piggar upp en :-)

Igår letade jag vinylfärg till att måla om med, meen det var inte lätt att hitta. Min billackerare skulle nog kunna hjälpa till. Han hade en polare på jobbet som hade blandat ihop lite färg som nog skulle fungera. Min pappa har också en polare som lackar venyl. Men om man vill prova själv att fixa till det. Var hittar jag venylfärg???????

Planerade lite Askersund igår kväll med kontaktpersoner i Väst och GLD. Pratade med Jerka en stund oxå.

Nu börjar anmälningarna till Askersund att strömma in.......det känns bra. Vi ska ha en trevlig helg där i juli :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0