en söndag...

Var och flyttade bildelar igår från olika garage och ibland bildelarna fanns det även gamla saker från släktingar. Hittade två brickor som inte var så fina från början, men som jag inte kunde låta bli att kolla om de skulle bli bättre med lite Autosol. Även fast jag var trött och klockan var halv tio när jag kom hem så måste jag bara prova ;-)   Och fina blev de.......Autosol är nog ett dundermedel......fungerar till allt. Cromade bildelar, fälgar och rostfria brickor och till keramik hällen ( spisen ). Autosol är nu mitt bästa tips till mycket.



Fick några MMS av en klubbkompis igår som också håller på att fixar med sin bil. Nu är det som så att han har faktiskt kommit längre än mig när det gäller att riva ut inredning. Ska fundera på mina mattor som nog är i bättre kondition än vad jag trodde. Det mesta på mattorna var damm som gick bort med dammsugaren. Skulle behöva lite mattklister och sen lite färg till inredningen så kan jag nog fixa mycket själv och billigare blir det. Vi får se :-) Det ska bestämmas under den här veckan....





Man kan ju inte blir mer än imponerad. Dessutom tog det polaren bara en timma och fytio minuter att få ut hela inredningen. Bra jobbat........sen ska den ju dit också......det tar nog mer tid ;-)

Ha en bra dag, ska sitta i möte hela dagen. Studiedag på jobbet.

Kommentarer
Postat av: peter

Snart är det vår

Startade både 68 & Z06 i dag

Å vad jag längtar

2011-03-14 @ 16:00:39
Postat av: din dotter

här är min blogg mamma :D



http://finest.se/mskonst

2011-03-15 @ 21:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0