Energi....ej 95 oktan



 Var och tränade i morse på gymmet och pratade med en PT. Vi kom in på olika personer och vänner som man har. Vissa vänner ger en positiv energi och sen finns det personer som är energitjuvar. Fick lära mig en hel del under träningspasset och kom fram till att mina vänner i Corvetteklubben ger mig bara positiv energi. Har så många som har koll på mig och som sms:ar, MMS:ar eller ringer. Det känns bra. Ni är värda hur mycket som helst......bara så att ni vet det   ;-)

Självklart har jag positiva vänner utanför klubben , men kan snabbt räkna upp några vänner som är energitjuvar. Så är det !!!

  Barnen är hemma och grädda våfflor ute i solen. Jag har suttit i solen mellan halv tolv och fyra och bara kopplat av. Solen ger en POSITIV ENERGI och TRÄNINGEN . Nu är klockan halv sex och jag bloggar och dricker vin. En bra start på en lördag-kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0