Fyra rätt.......

Igår var det en heldag med pappa, mamma och bildelar. Vi höll på med bildelar som skulle flyttas från ett ställe till ett annat. Ett otroligt slitigt, tungt och skitigt jobb. Nu vet jag vad alla deler är till nästan. Pappa och jag är ett team. Har lärt mig så mycket idag. Vi har rensat och kastat sådant som inte ska sparas.Efter att fyllt hela bilen med bildelar från min C4:a och lite annat värdefullt så var vi tillbaka i ett annat förråd efter en fikapaus. Vi höll på från tio till halv åtta igår kväll.

När jag hade varit i ett förråd och gick ut därifrån så ropade jag på pappa och mamma. Det här är helt otroligt. Ut från samma förråd hade jag fyra saker och alla saker är förknippat med mina intressen. Låter inte klokt men det var det som kändes så otroligt. Att jag hittar fyra saker och alla dessa täcker upp fyra intressen.....BINGO



Innerpanel till C4:an , bumperlist till C3:an, stänkskydd till motorcykeln och ett gammalt träningredskap som jag ska ha som utsmyckning i gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0