Hur glad blir man inte över denna kommentar......


Jag ger i alla fall "tummen upp" för hur du skriver, och om vad du skriver ! Fortsätt så ! Hälsningar - XXXXXXX




Läste mina kommentarer just nu och blev så glad över orden från en kompis i klubben. Han är en av de som läser min blogg varje dag. Fy faro vad kul ...!!!!!

Pg hade oxå lämnat en kommentar, tack för den Pg  :-)  ..... Visst ska vi ut och möta sommaren på Sveavägen.

Sitter  här med ett glas vin och lyssnar på Elvis och en av hans låtar...... Suspicious Mind, en fredag kväll. Hade det varit den tjugofemte maj hade jag tankat bilen full och kört mot morgondagens soluppgång......det hade varit en ¨lill fredag¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0