i garaget......



Satt i solen hela dagen igår och njöt. Våren är otroligt härlig. Solade näsan och laddade batteriet, dvs kroppen. Var sen en stund i garaget och kollade i gamla tidningar och drack ett glas vin. Hittade en gammal annons på klubbjacka för 425:- och med ett broderat emlem i HELA sex färger. Jag har t.o.m kvar min klubbjacka som jag köpte då 1986. Hela tjugofem år sedan i år..........blå är jackan ska fota den och lägga upp den här på bloggen senare.

Har suttit med alla mina foton från reparationen av min C3:a, det blev hela 846 stycken kort.

Igår var jag ute på promenad efter middagen och hamnade hos glada vänner för att dricka vin, klockan blev mycket och det blev en kvällspromenad hem under stjärnhimlen. Gick där och fantiserade om att åka bil en varm sommarnatt med luckorna av och under en stjärnklar himmel. Det kan nog vara så om någon månad.

Idag ska mamma och pappa kommaut och kolla in lacken på C3:an.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0