Klubbens evenemang idag.....

Har man inget för sig idag så kan man ta sig in till Stockholm och kolla på klubbkamraterna när de kör Go-Kart. De skulle samlas klockan tio för att sen köra sin heat. Jag skulle aldrig ens våga köra med mina nackskador jag fått efter mina bilolyckor. Men det kan ju alltid vara trevligt och åka in för att prata bort en stund och titta på när de andra åker ett par varv. Någon ska ju dessutom vinna, dagen till ära också. Kan ju vara kul att gratulera den killen eller tjejen !!!




Solen skiner från en klarblå himmel idag och jag har en enormt sor lust att gå ut och ta mig en promenad eller joggingtur. Den här veckan har jag lyckats med mer träning än på länge, hoppas jag är på gång Nu!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0