klubblokalen - onsdagar



Efter jobbet igår som var en riktigt kanondag :-)

Var med barnen och körde barnens Vasalopp, de fick medlaj och diplom. Jag sprang omkring och reste upp barn hela dagen som ramlade i spåret. Vi hade strålande sol från en klarblå himmel. Hade bara underställ och t-shirt på mig, så varmt och skönt var det. En riktigt bra sportlovsdag och sportlovsaktivitet.

Tog sen bilen för att åka och träffa klubbkamraterna i Sundbyberg. Ringde och lyssnade om en kompis skulle med dit idag, han satt på en stol och tog igen sig efter att ramlat ner från en pall rätt ner golvet. Hämtade iaf honom från hans arbetsplats, han hade ingen bil idag. Det blev tid över innan lokalen öppnade så vi besökte ett fik innan klubblokalen öppnade. Jag åt en god kycklingsallad och han tog fika & kaka.

Träffade klubbkamraterna och pratade bil i ett par timmar. Körde hem kompisen och styrde sen kosan mot hemmet. Då ringde telefon och jag fick tillfälle att pratade bil i över en halvtimme till. Sen var jag hemma och bums i säng. Nej jag fick post också, som blev min kvällslektyr igår kväll.



Kanns som det är uppgjort.........C4:a katalog !!!!!! Är det den jag ska börja köpa saker och tillbehör till nu ????? Göra så att min C4:a får min personliga prägel eller ???? Samtidigt får man erbjudande om att ta enkla lån......man börjar ju fundera om de samarbetar. Ta ett lån och köp bildelar från Ecklers



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0