ledsen.......

Är ledsen,ledsen,ledsen,ledsen,ledsen i själen.......båten är nu till salu, får åka och titta på PokerRun båtarna i sommar och drömma mig bort.



 Bilden är från i somras då jag parkerade Svarten vid Strandvägen och gick och kollade på alla båtar som skulle vara med i racet. Jag är KÄR i båtar med mullrande V8:a motorer. Det får gärna vara tre stycken 502:or i båten.

Just nu känns det inte bra någon stans.........vart ska jag ta vägen ?????? Om bara Svarten var färdig och det var sommar då skulle jag ta en riktigt helande tur med bilen och bara köra, köra ut. Det är det som är så starkande och får mig att må bra. Dessutom är Transporten trasig.........jag har nog blivit drabbad av vår-depp.

Dessutom är gymmet stängt för ombyggnad så jag kan inte åka och träna, det är också helande. Får vänta en vecka sen är det full fart. Ska på intro-kurs med min personliga tränare om en vecka. Alltid något att längta till.

Kan längta till onsdag kväll också, då är det avslutning i klubblokalen med klubbkompisar och smörgåstårta. Ska bli trevligt ......nu drar jag till jobbet........ha en bra dag alla mina bloggläsare.

Kommentarer
Postat av: peter

Stackars dej

Det blir bättre på Söndag då ska solen lysa på dej

En liten fråga vad tänkte ni åka för bil till Elmia !

Anledningen till att jag frågar är om ni har en plats till Ann

Jag kommer nämligen direkt från ett kundmöte i skåne till Jönköping

Annars kanske jag kan testa med Jerka & Helen

Kram på er alla

2011-03-29 @ 22:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0