Man kan gråta över mycket..........



Man kan gråta över mycket i vardagen, men man kan också glädjas över att andra får det bättre.

Tackade igår JA till en inbjudan inne i Stockholm på Valborg, det är något att se fram mot.

Fick ett mail som påminner om annat kul, det är vår lilla minisemester till Elmia i påsk. Vi har bokat hotell och ska bo ett par klubbkompisar ihop från fredag till lördag i Jönköping och ha det bra, besöka Elmia-mässan.....äta lite gott.....dricka lite gott....få bilinspiration.......

.......fast den finns ju till viss del redan. Sitter här och nu och funderar på om jag ska ställa på C4:an på fredag. Det skulle kanske rädda mig just nu. Bilen är nog människans bästa vän......iaf min Corvette.

Ikväll blir det Sundbyberg och klubblokalen.......det ser jag fram mot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0