måndag.....



Hela måndagen var det studiedag och vi satt och arbetade inne hela dagen. Var helt slut efter jobbet och då ska det storhandlas. Som pricken över i:et så ringde billackeraren och det blev lite glädjesamtalsämnen. Min Corvette och hans engagerande arbete för att få bilen fin. Pratade bort en stund i telefon och sen kändes det bättre. Hem efter storhandling och laga middag.......skulle ha hunnit träna men det blev två glas vin istället.

Pratade med pappa och jag avbokade lite bildelar som jag hade tänkt köpa. Hade kontakt med Pg och Ann under kvällen också. Ann och jag ska ha en kväll för Corvette-tjejer i Tumba på tisdag.



Medlemskortet för 2011 har också kommit, Glad Påsk :-)

Vet numera också vad jag ska göra på Valborg. Nya upptåg !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0