Medicin.......

........bästa medicinen fick jag igår kväll. Var i Sundbyberg och träffade alla klubbkamrater. Tänk att man kan få så mycket energi utava tt träffa rätt sorts vänner. Alla var så glada och nöjda. Kerstin som hade fixat smörgåstårtor till alla hade gjort ett toppen jobb. Vi åt och paratde. Fick verkligen skratta och prata med vänner om mitt favorit ämne. Bilar och renoveringar. Någon hade köpt ny bil, en hade köpt en Oldies som kompliment till sin lite nyare bil, någon hade bytt motor och mycket prat om sommarens träffar.

Fick verkligen skratta när jag pratade känslor om våra bilar med en kille. Det handlade om bilen som sexobjekt. Kan man vara kär i  sin bil. Vad är man då ???? Bilsexuell !!!!! Jag är ju kär i min bil och den är ju en HON......är jag leb??? Han är ju också kär i sin bil, men det är en HAN....vad är man då ???  Jag tror man får kalla det bilsexuell iaf.

Så kul att så många pratade om att de skulle åka med upp till Tierp arena den 7:e maj......det ska bli så kul. Vet inte hur jag ska lösa det med tårta. Jag fyller ju år. Måste ju fira på något sätt......

Min underbara pappa hämtade ut ännu en påse med bildelar hos Håkan som var beställda för över 1000:-, han stog där plötsligt med en vit plastpåse med mest skruvar i och den kostade hur mycket som helst i mina ögon. Ett ventilationsgaller fanns ju i förståss.

Lasse visade film från sommaren, blev så sugen på våra träffar. Ska ha filmkväll på fredag och kolla hela filmen som jag fått av honom. Jag har ännu inte gjort det. Riktigt dåligt då det nästan är filmat från alla möten i Mälardalen under 2010. Det får bli en mysfredag med avbrott för Så ska det låta, sen blir det film för resten.

Jag mår iaf BRA idag....känner mig LYCKLIG, får sådana kickar av allt som berör klubben. Att jag dessutom fick beröm av några för det jag arrangerade förra året, gör att man blir glad och tycker det känns lite lättare.

Hörde att de ska sopa gatorna i Haninge med start nästa vecka, det kan innebära att man ställer på Corvetten och får höra lite bra sång från en riktig motor och en körglädje som överträffar min dåliga vinterbil.

Nu ska jag till jobbet och ha idrott ute hela förmiddagen och dubbla rastvakter.Kommer vara ute från 8.00-12.00 och det med betalning. Hur skönt som helst idag. Hoppas jag får lite trevliga MMS av mina vänner, de lovade det igår :-)

Nu är viss deppighet botad......medicin med Corvettevänner. Jag skrattade riktigt gott flera gånger igår kväll och det ska jag leva på idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0