Positiv energi....



Hon ger mig massor av POSITIV ENERGI......var ute i garaget och bara tittade på henne och fick en sådan lust att bara pussa på henne. Jag är inte leb....men gillar min bil fast hon är en hon. Hur fungerar det ......är jag leb ???? Nej, jag är bara KÄR i min bil. Hon ger mig så mycket styrka så jag skulle kunna gå genom en strid utan att bli berörd. Låt alla dumma människor vara elaka och hoppas de mår bra av det. Jag ska ta hand om mina vänner som är positiva och glada.....de är riktiga vänner, och de betyder så mycket för mig.

I Love my Corvette.......


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Elisabeth!

Jag önskar att jag hade din energi, men tyvärr ligger jag i dalarna just nu. Jag blir i alla fall glad av att se hur du jobbar med Svarten.

Mvh

Pär

2011-03-19 @ 17:37:00
Postat av: Anonym

Hej Elisabeth!

Jag önskar att jag hade din energi, men tyvärr ligger jag i dalarna just nu. Jag blir i alla fall glad av att se hur du jobbar med Svarten.

Mvh

Pär

2011-03-19 @ 17:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0